تاریخچه شرکت

شرکت توسعه تجارت رابین در سال1388 با رویکردی جدید و با استفاده از تجارب چندین ساله فعالیت های قبلی در حوضه اطلاع رسانی و پیامک کوتاه شروع به فعالیت نمود.بهره گیری از نیروهای متخصص جدید،سازمان دهی فعالیت ها با دید توسعه کشوری،ارائه محصولات و خدمات نرم افزاری پیشرفته در زمینه پیامک کوتاه،ایجاد شبکه قدرتمند فروش در کلیه ی استان ها و پشتیبانی قدرتمند مشتریان،این شرکت را به یکی از مراکز قدرتمند فعال در زمینه ی خدمات پیامک کوتاه کشور تبدیل نمود.انبوه مشتریان مطرح دولتی و خصوصی کشور که تاکنون از این شرکت خدمات دریافت نموده اند گواه این موضوع می باشند. هم اکنون این شرکت با بیش از450 نماینده و 100000کاربر و 98 پروایدر یکی از قدرتمند ترین شرکت های فروش پیامک کوتاه انبوه و نرم افزار های مرتبط را در سراسر کشور دراختیار دارد.


کاهش هزینه های اطلاع رسانی و جلوگیری از حرکت مشتریان در مسیر های انحرافی اطلاع رسانی بدون حصول نتیجه و پرداخت هزینه های سنگین از اهداف دیگر شرکت است.خدمات این شرکت می تواند یکی از ابزار های قدرتمند سیستم های مدیریتی در توسعه بازار،افزایش بهره وری و درآمد بیشتر باشد.مدیران این شرکت امید وارانه با برقراری روابط سودمند با مشتریان،کارکنان،سهامداران و جامعه در حوضعه فعالیت های خود پیشتاز باشند.کلیه ی اعضاء خانواده رابین ضمن احترام به کلیه ی همکاران و رقبا تلاش دارند با در نظر گرفتن رضای حق تعالی به عنوان اصلی ترین مشتری،اصل مشتری مداری را همواره رعایت نموده و اعتقاد دارند با گسترش خدمات و جلب رضایت مشتریان در سراسر کشور آنها میتوانند بهترین مبلغ و مروج شرکت باشند


ارزش های بنیادین شرکت:

1.مثبت اندیشی

2.صداقت و پایبندی به اصول اخلاق حرفه ای و رعایت حقوق مالکیت معنوی

3.التزام به کیفیت و معیار های فنی و مهندسی در ارائه محصولات و خدمات

4.مسئولیت پذیری درقبال مشتریان و جامعه

5.مسئولیت پذیری در جهت ارتقاء و توانمند سازی کارکنان شرکت